› Forums › Αεροπορικά Θέματα › AH-1 s (MC) Cobra s/n 79-23207, Revell 1/48
- This topic has 1 reply, 1 voice, and was last updated 2 years, 1 month ago by George Roumbos.
-
AuthorPosts
-
-
29 September 2022 at 19:31 #1325
AH-1 s (MC) Cobra s/n 79-23207
C Troop, 2nd Squadron, 17th Cavalry
101st Airborne Division (Air Assault)
WO1 Kris Woods
“Condor 28”
Με τον Kris Woods γνωριστήκαμε το 2001 όταν και επιχειρούσαμε από την Βάση της Πάχης Μεγάρων με το N158AC, Sikorsky S-64F.
Από τότε έχουμε δουλέψει πολλές χρονιές μαζί και έχουμε πετάξει σε πάρα πολλές πυρκαγιές ανά την επικράτεια.
Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχει αναπτυχθεί μια πολύ ισχυρή φιλία μεταξύ μας, πέραν της συναδελφικότητας.
Ήξερα πως ως νεαρός πιλότος, το 1981 πετούσε Cobra στην πάλαι ποτέ Δυτική Γερμανία, περιπολώντας την συνοριογραμμή με το Σιδηρούν Παραπέτασμα στον Αμερικανικό τομέα, στην Βαυαρία.
Μια μέρα μου ζήτησε να του φτιάξω το πρώτο του Cobra, s/n #79-23207, ένα ελικόπτερο «φρέσκο» από την γραμμή παραγωγής με μόλις 100 ώρες πτήσης λειτουργίας, (ακόμη θυμάται ο Kris ότι το πιλοτήριο μύριζε φρέσκο χρώμα).
Το κιτ της Revell #04646, Bell AH-1F Cobra ήταν ακριβώς ο τύπος που πετούσε ο Kris, οπότε ξεκίνησα αυτό το όμορφο ταξίδι για τον φίλο μου…
Για λεπτομέρειες και reference είχα τις πολύτιμες γνώσεις και πηγές του Kris, ακόμη και το γνήσιο manual του ελικοπτέρου από τον Αμερικανικό Στρατό, οπότε ακολούθησα ευλαβικά τις οδηγίες!
Βλέποντας το τελικό αποτέλεσμα και αφού συνήρθε από την συγκίνησή του, μου είπε ότι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ήταν η αγαπημένη του «Οχιά» #79-23207, οπότε «αποστολή εξετελέσθη» με απόλυτη επιτυχία!
Μερικά tips για το Cobra:
Όλες οι επιφάνειες ήταν σαγρέ, τόσο σαγρέ που τυχών διαρροές λαδιών και υδραυλικών εισχωρούσαν τόσο βαθιά στο χρώμα που ήταν σχεδόν αδύνατο να καθαρίσουν τελείως…
Το Olive Drab που ήταν βαμμένα ήταν τόσο σκούρο, σχεδόν μαύρο, (βρήκα ιδανικό το US Army Helo Drab της Model Master), ενώ δεν θα τα έβλεπες ΠΟΤΕ φορτωμένα με όλο τον οπλισμό τους όπως δείχνουν τα εξώφυλλα των μοντέλων, καθώς δεν μπορούσε να σηκώσει όλο αυτό το βάρος, εκτός κι εάν είχε καύσιμα για μια πτήση …100 μέτρων!
Οπότε, ΜΗΝ φορτώνετε τους δύο κάλαθους ρουκετών μαζί με 8 Hellfire ή 8 εκτοξευτές πυραύλων TOW… δεν παίζει αυτό το σενάριο!
(Οι κάλαθοι ρουκετών ήταν αυτοί με τα 19 ανοίγματα, ενώ για τους TOW μόνο οι άνω διπλοί φορείς, όχι οι κάτω).
Για τα υπόλοιπα, όλο το πιλοτήριο non reflective flat black, οι έλικες flat black χωρίς κανένα άλλο χρώμα στις άκρες ή οπουδήποτε αλλού, εκτός από 2 off white ταμπελάκια στο πάνω μέρος κοντά στην ρίζα).
Όλα τα γράμματα, σήματα κλπ, flat black, (εκτός από 2 προειδοποιητικά κάτω από τον κινητήρα και τα καπάκια πλήρωσης καυσίμου που είναι κόκκινα), στην ουσία μόνο δύο χρώματα υπήρχαν στο ελικόπτερο, Flat Infra Red Olive Drab Green και Flat Black…
Ο άξονας του κυρίως στροφείου με τα PC links άβαφα, (μεταλλικά) ενώ η κινούμενη πλάκα σύνδεσης των δύο ελίκων του κυρίως στροφείου που βρίσκεται πάνω στον άξονα, Flat Grey.
Επέλεξα να φτιάξω μια απλή βάση με το σήμα της μονάδας του και ένα ταμπελάκι στις δύο γωνίες και απομίμηση χωραφιού καθώς πολλές φορές επιχειρούσαν από διάφορα χωράφια.
Η συγκίνηση και μόνο που είδα στο πρόσωπο του Kris μόλις του παρέδωσα το μοντέλο ήταν ανεκτίμητο συναίσθημα…
Το μοντέλο πλέον βρίσκεται στο σπίτι του στις ΗΠΑ με την κατάλληλη πλακέτα που του είχε δοθεί από την μονάδα του, ενώ πολλοί βετεράνοι των Cobra έχουν εκφράσει τον θαυμασμό τους για το έργο!
Το πραγματικό 79-23207
Ο Kris με την αγαπημένη του “Οχιά”, 79-23207
Το έμβλημα της, C Troop, 2nd Squadron, 17th Cavalry, 101st Airborne Division (Air Assault) “Condors”
- This topic was modified 2 years, 1 month ago by George Roumbos.
-
29 September 2022 at 19:58 #1327
Το μοντέλο στο νέο του σπίτι με την τιμητική πλακέτα του Kris
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.