Αποστολέας Θέμα: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ 1/10 R/C CAR  (Αναγνώστηκε 1479 φορές)

Αποσυνδεδεμένος panosr

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 39
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ 1/10 R/C CAR
« στις: Μάρτιος 27, 2010, 07:46:18 μμ »
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΤΜΗΜΑ R/C ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ 1/10 R/C CAR ON ROAD



“Οι αγώνες διεξάγονται για να μπορούμε όλοι να διασκεδάζουμε. Όλοι μας την ημέρα της αγωνιστικής πρέπει να φροντίζουμε να είμαστε στην ώρα μας και να προσπαθούμε για την γρήγορη και σωστή διεξαγωγή της αγωνιστικής. Η αγωνιστική ξεκινάει από το στήσιμο των απαραίτητων υλικών και τελειώνει με το μάζεμα αυτών.”


Κανονισμοί και τρόπος διεξαγωγής των αγώνων:
   
1.    Οι αγώνες διεξάγονται κάθε δεύτερη Κυριακή ξεκινώντας από την πρώτη αγωνιστική. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να αλλάξει λόγω κακών καιρικών συνθηκών ή σημαντικών γιορτών. Όλοι οι οδηγοί πρέπει να βρίσκονται στην πίστα της Λιμνοπούλας το πολύ μέχρι τις 09.30 το πρωί.

2.    Οι συμμετέχοντες στον αγώνα χωρίζονται σε ομάδες. Ο χωρισμός των συμμετεχόντων σε ομάδες γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τα προκριματικά. Τα προκριματικά αγώνων θα είναι 5 λεπτά με σειρά κατάταξης τον ταχύτερο χρόνο (best lap). Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση όπου υπάρχουν προβλήματα ίδιων συχνοτήτων μεταξύ οδηγών της ίδιας ομάδας. Τότε ένας ή περισσότεροι οδηγοί θα πρέπει να ανταλλάξουν ομάδες. Σε κάθε ομάδα λαμβάνουν μέρος το πολύ 6 οδηγοί. Συνεπώς, ο αριθμός των ομάδων δεν είναι σταθερός και εξαρτάται άμεσα από το πλήθος των συμμετοχών. Το πρωτάθλημα θα περιλαμβάνει 10 αγωνιστικές και θα μετράμε οι 9 με την καλύτερη απόδοση. Ο αγώνας χωρίζεται σε δύο 15λεπτά για κάθε ομάδα των θερμικών αυτοκινήτων και σε δύο 5λεπτά κάθε ομάδα των  ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η τελική κατάταξη διαμορφώνεται με βάση τον αριθμό των γύρων του κάθε οδηγού.

3.    Κάθε ομάδα ελέγχεται από έναν αλυτάρχη. Ο εκάστοτε αλυτάρχης σε συνεργασία με τον βοηθό γραμματείας λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες αποφάσεις για την δίκαια έκβαση του αγώνα της ομάδας. Οι αποφάσεις αυτές πρέπει να είναι σεβαστές από όλους! Σε περίπτωση που δεν μετρήσει κάποιος αισθητήρας των αγωνισμένων, γίνετε επισήμανση από τον αλυτάρχη, και ο αγώνας συνεχίζεται κανονικά. Στην κρίση του αλυτάρχη θα είναι αν διακόψει τον αγώνα ή τον συνεχίσει σε περίπτωση που αργήσει ή δεν ενημερώσει τους αγωνισμένους η γραμματεία, για τον χρόνο που απομένει ή την καταγραφή των γύρων και ότι άλλο προκύψει στην διάρκεια του αγώνα.

4.   Σε κάθε δεκαπεντάλεπτο ο αλυτάρχης ορίζει 3 ξετουμπαριστές (κριτές) και έναν βοηθό και χειριστή της ηλεκτρονικής γραμματείας.  Ο ρόλος του ξετουμπαριστή είναι να ξετουμπάρει τα αυτοκίνητα και να τα επανατοποθετεί στην πίστα. Δεν έχει χρέη μηχανικού! Εάν το αυτοκίνητο σβήσει ή έχει άλλο πρόβλημα ο οδηγός του είναι υποχρεωμένος να τρέξει περιμετρικά την πίστα και να το φέρει στα pits χωρίς να περάσει εμπρός από τους άλλους οδηγούς! Είναι πολύ επικίνδυνο να κρύβεις την ορατότητα των οδηγών.


5.    Η συμμετοχή σε κάθε αγωνιστική είναι  € 5,00 για οδηγούς μέλη της ΕΜΙ. Για οδηγούς που δεν είναι μέλη της ΕΜΙ, η συμμετοχή είναι € 10,00. Κάθε οδηγός που δεν είναι μέλος της ΕΜΙ δανείζεται έναν transponder και τον επιστρέφει αμέσως μετά την λήξη της αγωνιστικής. Επίσης, είναι υπεύθυνος για την σωστή τοποθέτηση του και την λειτουργικότητα του αμέσως μετά την επιστροφή του.

6.    Με το στήσιμο της γραμματείας σταματάει κάθε δοκιμή και όλοι οι οδηγοί   καλούνται σε 5 λεπτά  να έχουν  συμπληρώσει το Δελτίο Συμμετοχής του αγώνα.

7.    Πριν από κάθε δεκαπεντάλεπτο η γραμματεία δίνει 5 λεπτά  χρόνο προετοι-μασίας για την ομάδα των οδηγών που θα τρέξει. Στον χρόνο αυτό επιτρέπονται δοκιμές στην πίστα για 4 λεπτά. Στην εκπνοή του πέμπτου λεπτού δίδεται η εκκίνηση. Όποιος οδηγός δεν είναι έτοιμος μπορεί να εκκινήσει από τα pits αφού έχει δοθεί η εκκίνηση.

8.    Κατά την διάρκεια του δεκαπενταλέπτου στα pits κάθονται μόνο οι οδηγοί που αγωνίζονται και βρίσκονται πίσω από την οριοθετημένη γραμμή.

9.    Σε κάθε δεκαπεντάλεπτο ο οδηγός ανεφοδιάζει το αυτοκίνητο του τουλάχιστον μία φορά.
Ο ανεφοδιασμός γίνεται στα pits στο σημείο που βρίσκεται ο κάθε οδηγός. Προσοχή πρέπει να δοθεί από όλους τους οδηγούς στην έξοδο από τα pits!


10.    Κατά την διάρκεια του αγώνα η γραμματεία ενημερώνει συνεχώς τους οδηγούς για τον χρόνο που απομένει και τους γύρους που έχει καταγράψει η ηλεκτρονική γραμματεία. Το τέλος του αγώνα σηματοδοτείται από την γραμματεία με κόρνα.

11.    Ο οδηγός που βρίσκεται έναν ή περισσότερους γύρους πίσω είναι υποχρεωμένος να αφήσει τους οδηγούς που βρίσκονται ακριβώς πίσω του και προπορεύονται σε γύρους να τον προσπεράσουν. Ο οδηγός αυτός θα ενημερωθεί από την γραμματεία, ο οδηγός που είναι σίγουρος ότι βρίσκεται σε αυτήν την θέση πρέπει από μόνος του να παραχωρήσει χώρο στους οδηγούς που προπορεύονται. 

12.    Απαγορεύεται να βρίσκονται άλλα άτομα εντός της πίστας εκτός του Αλυτάρχη, του βοηθού γραμματείας και των ξετουμπαριστών.
 
13.    Απαγορεύεται οι οδηγοί κάποιας άλλης ομάδας να ανοίξουν την τηλεκατεύ-θυνση τους την ώρα που μια άλλη ομάδα αγωνίζεται. 

14.    Εάν κάποιο αυτοκίνητο έχει πρόβλημα με την εξάτμισή του πρέπει αμέσως να οδηγηθεί στα pits και να επισκευαστεί.

15.   Ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για την ορθή τοποθέτηση του αισθητήρα καθώς και την λειτουργιά του.

16.   Τα αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά τα νούμερα που τους έχουν δοθεί συμφώνα με τον αισθητήρα που έχουν τοποθετήσει.

17.    Ο αγωνιζόμενος πρέπει να τηρεί τους κανονισμούς, σε περίπτωση πουν δεν τηρούνται ο αλυτάρχης επιβάλει ποινές κατά την κρίση του. Όπως: Προειδοποίηση, διέλευση από τα pits μέχρι και αποκλεισμό από την αγωνιστική.

18.    Μόλις η γραμματεία ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δεκαπενταλέπτου η ομάδα που μόλις αγωνίστηκε αναλαμβάνει καθήκοντα.  Όποιος οδηγός από την προηγούμενη ομάδα έχει σοβαρή βλάβη, πρέπει να πάρει άδεια από την γραμματεία να απελευθερωθεί των καθηκόντων του για να επισκευάσει το αυτοκίνητό του.

19.   Τυχόν διαφωνίες ή διαφορές επιλύονται άμεσα από τον αλυτάρχη, την γραμματεία και από τους κριτές, με το τέλος του κάθε δεκαπενταλέπτου και είναι σεβαστές από όλους.



Κανονισμοί για τα αυτοκίνητα:
      
•   Σασί: επιτρέπονται όλων των εταιριών 1/10
•   Κινητήρες: επιτρέπονται όλων των εταιριών 0.12 και 0.15 μιζάτοι ή κορδονιέρα.
•   Ελαστικά: επιτρέπονται όλων των εταιριών και οποιουδήποτε τύπου.
•   Lexan: επιτρέπονται όλων των εταιριών εκτός των lexan τύπου Lola. Επιτρέ-πονται αεροτομές όλων των εταιριών αρκεί το lexan να φέρει μόνο μία αεροτομή στην πίσω θέση του. Τρύπες για ανεφοδιασμό, ψύξη του μοτέρ. Τα παράθυρα μπορούν να αφαιρεθούν μόνο τα μπροστινά, καθώς και το πίσω παράθυρο μπορεί να αφαιρεθεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2017, 03:47:34 μμ από Tango-Echo »
Πάνος Ρίζος / Panos Rizos