Αποστολέας Θέμα: Τεχνικές - κόλπα κλπ  (Αναγνώστηκε 19651 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 05:57:31 μμ »
Απλά, καλή χρυσή η Dragon, αλλά θα το γυρίσω μόνο σε Tamiya ή Revell λόγω των ερπυστριών, αν και στο τελευταίο Tiger I που έβγαλε τις δίνει μονοκόμματες...
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Jagdpanther

  • Επισκέπτης
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 07:05:55 πμ »
Να μου επιτρεψετε να ρωτησω μιας και εχω μια απορια, ενεκα οτι εχω κανει παρα πολλα Dragon. που ειναι το προβλημα?  Εαν εχεις σωστη τεχνικη και κολλα..... κανενα προβλημα [ κατ εμε   ] και βεβαια οι νεες DS για βυνιλιο ειναι εξαιρετες !! αλλα τον χρονο που κερδιζεις να τις βαλεις, τον χανεις για το κρεμασμα....ειδικα για κανα 4αρι η κανα KV....
Ε, ενταξει, κατα πως βολευει τον καθενα ασφαλως, αλλα ειναι και το ριμαδι το κοστος απο την μια, τα νεα μοντελλα που ερχονται συνεχεια, τι να πρωτοπαρεις...  

Το Συριακο αρμα ειναι πολυ ωραιο, για αλλη μια φορα μπραβο Αλβινε    

Υ.Γ διαβασα οτι σου περασε η ιδεα για Σερμαν.... με αυτα που βλεπω λεω καποια στιγμη να κανω το Σουπερ Σερμαν με κανα SU 100 η  Pz V [ παλι ?] να αλλαξω λιγο, ασε που δεν θελουν παραλλαγη  

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 09:39:41 πμ »
Παράθεση από: Jagdpanther
Να μου επιτρεψετε να ρωτησω μιας και εχω μια απορια, ενεκα οτι εχω κανει παρα πολλα Dragon. που ειναι το προβλημα?  Εαν εχεις σωστη τεχνικη και κολλα..... κανενα προβλημα [ κατ εμε   ] και βεβαια οι νεες DS για βυνιλιο ειναι εξαιρετες !! αλλα τον χρονο που κερδιζεις να τις βαλεις, τον χανεις για το κρεμασμα....ειδικα για κανα 4αρι η κανα KV....
Ε, ενταξει, κατα πως βολευει τον καθενα ασφαλως, αλλα ειναι και το ριμαδι το κοστος απο την μια, τα νεα μοντελλα που ερχονται συνεχεια, τι να πρωτοπαρεις...  

Το Συριακο αρμα ειναι πολυ ωραιο, για αλλη μια φορα μπραβο Αλβινε    

Υ.Γ διαβασα οτι σου περασε η ιδεα για Σερμαν.... με αυτα που βλεπω λεω καποια στιγμη να κανω το Σουπερ Σερμαν με κανα SU 100 η  Pz V [ παλι ?] να αλλαξω λιγο, ασε που δεν θελουν παραλλαγη  

Καλημέρα Δημήτρη,
πιστεύω πως έχει να κάνει με τον τρόπο κατασκευής που ακολουθεί ο καθένας.  Εγώ είμαι της τεχνοτροπίας του να φτιάχνω το άρμα χωριστά από τις ερπύστριες, έτσι μπορώ να τις βάψω και να τις "ταλαιπωρήσω" καλύτερα και μετά να τις περάσω στο άρμα.  Με τις magic track είδα πως εάν κολληθούνε, δεν λυγίζουνε με τίποτα για να περαστούνε πάνω στο άρμα χωρίς να σπάσουνε.
Να τις κολήσω πάνω στο άρμα πρίν το βάψιμο δεν νομίζω πως θα με βολέψει στο βάψιμό τους, ιδιαίτερα στην εσωτερική τους πλευρά, χωρίς να χρειαστεί να κάνω συνεχείς διορθώσεις στους εδαφικούς από φαλτσοβαψίματα  

Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Jagdpanther

  • Επισκέπτης
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 10:22:18 πμ »
Καλημερα Γιωργο    Ερπυστριες.... καλο θεμα    Καποτε ειχα διαβασει πριν πολλα χρονια, ενα αρθρο στο Μοντελινκ που ελεγε για καποιους που τα καταφεραν, καποιους που τα σπασανε τα αρματα και κανανε αεροπλανα και καποιους που... ραβανε τις ερπυστριες καθ οτι χοντρο βυνιλιο. Τα χρονια περασαν και ηρθαν οι ερπυστριες κομματι κομματι [ θυμαμαι τον θαυμασμο μου οταν εκανα για πρωτη φορα θαρρω το 91 η 92  τις ερπυστριες κομματι κομματι του  τιγρη Late  της Tamiya ] Επειτα ηρθε η Dragon και εκτοτε ο πυχης ανεβηκε...πολυ.
Να πω την προσωπικη μου γνωμη που πηγαζει απο τα χρονια και τα μοντελλα που εχω κανει. Βεβαια ειμαι της γνωμης ρεαλιστικο αρμα. το οποιο σημαινει σκονισμενες ερπυστριες το λιγοτερο  
Απο κει και περα. Αν τοποθετηθουν οι ερπυστριες στο αρμα κερδιζουμε χρονο, και τις κανουμε οπως θελουμε [ κρεμασμα ] και ετσι γλυτωνουμε και το χρημα των μεταλλικων, [ εκτος και αν το κιτ ειναι για τα μπαζα και θελει και μεταλλικες ]
Σιγουρα στο βαψιμο θελει λιγο προσοχη και υπομονη με μικρα πινελακια, ομως με τις σκονες του MIG τα πραγματα ειναι τελειως απλα  Εγω μετα που βαφω τις ερπυστριες βαφω το μαυρο των ελαστικων, το οποιο θα φαει και αυτο τις σκονες του.
Και επειδη γενικως το κατω μερος του αρματος ειναι βρωμικο εως πολυ.....ελεεινο, [ εκτος κιαν μολις βγηκε απο το εργοστασιο η παει για παρελαση   ]
Μηπως παρασυρομαστε απο μερικες φωτο και μερικους που λενε 1000 εργατοωρες για ενα μοντελο και ξεχναμε τα απλα πραγματα στον μοντελισμο ? Τα πινελα ειναι αναντικαταστατα και οσο πιο πολυ τα δουλεψεις τοσο γινεται πιο ευκολη η ζωη.
Και παλι για να μην παρεξηγηθω [ και γινεται πολυ τελευταια  ] ειμαι του ρεαλιστικου μοντελου και οχι του καλλιτεχνικου.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2009, 11:41:23 πμ από George R »

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 11:00:42 πμ »
Φίλε μου Δημήτρη δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει κανείς στο παρόν forum εφόσον ανταλλάσονται μοντελιστικέ απόψεις και γίνεται γονιμότατη συζήτηση !!!

Συμφωνώ απόλυτα με τον χαρακτηρισμό που έδωσες για ένα καλό θέμα όσον αφορά τις ερπύστιες  

Τώρα, σαφώς το λιγότερο, πρέπει να  είναι σκονισμένες.  
Τι γίνεται όμως εάν θέλεις να αναπαραστήσεις "εργοστασιακό" άρμα?
Να σου πώ την αλήθεια, εμένα μου παίρνει πολύ περισσότερο χρόνο να κάνω αλληλοδιωρθώσεις παρά να βάψω τα κομμάτια χωριστά, μετά να τα τοποθετήσω στην θέση τους και να προχωρήσω σε weathering (επιτυγχάνοντας και ομοιόμορφο αποτέλεσμα).
Κι εγώ είμαι λάτρης του πινέλου πρωτίστως σε ένα μοντέλο, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να κάνω τις πολύ λεπτοδουλειές, όπως εσύ, δηλαδή να βάψω το ελαστικό των εδαφικών την ώρα που είναι κολημένοι πάνω στην ερπύστρια...  

Πάντως πολύ καλή η συζήτηση  
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 11:33:22 πμ »
Κάπως έτσι μου αρέσει κι εμένα να δουλεύω  
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Jagdpanther

  • Επισκέπτης
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 11:42:15 μμ »
Καλα και αμα ειναι κανας τιγρης που εχει μεγαλους τροχους και οι ερπυστριες τα σκεπαζουν ολα? μενει ενα μικρο κομματι να φανει, που για να φανει στην φωτο πρεπει να πεφτει φως εκει αναμεσα [ κομματακι δυσκολο ] και αυτο θα ειναι.... γεματο σκονη. Κιαν ειναι κανα πιο βαρυ καμμια 70 τονους ?  οτι δουλεια και να κανεις χανεται απο την σκονη η την λασπη    Παντως για να δειξεις δουλεια σε εκεινο το σημειο πρεπει 1ον να εχεις καλη μηχανη και να βγαζεις καλες φωτο και δευτερον να βοηθαει το αρμα π.χ Pz III -V και αυτα χωρις ποδιες    
Αλλα ενα αρμα στην ερημο σηκωνει παντα πολυυυ σκονη οποτε.... ναναι καλα ο MIG Για Ρωσσια μερια χειμωνα [ και ειδικα στην περιοδο που λειωνουν οι παγοι ] θελει πολυ λασπη. εκει θελει εκτος απο MIG και αλλες τεχνικες.
Και για να μην πολυλογω, το χρονικο πλαισιο που καθοριζεις που ηταν το αρμα καθοριζει και τα υπολοιπα.  Αλλα αν καποιος κανει γενικα ενα αρμα...ΟΚ  το κανει οπως θελει.  

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 11, 2009, 09:31:57 πμ »
Όπως και να το κοιτάξει κανείς το θέμα, υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.  Για τους Τίγρεις δεν έχεις κι άδικο με τόσους εδαφικούς  
Όσο γισ την ...schlamm period - rasputitsa, έ' ναί, εκεί το "πακτώνεις" στην λάσπη.
Θέλω όμως και το καθαρό άρμα, να φανούν οι λεπτομέρειές του και τα χαρακτηριστικά του.  
Οπότε όπως πολύ σωστά αναφέρεις, όλα εξαρτώνται από την χρονική περίοδο ή ίσως ακόμη και στιγμή που θέλουμε να αναπαραστήσουμε ένα άρμα.
Πάντως, στηριγμένος σε γνωστή φωτογραφία του Michael Wittmann μπροστά από τον νέο Τίγρη του μπροστά στο εργοστάσιo της Henschel και βαμένος λευκός, δεν θα με χάλαγε καθόλου και ένα εργοστασιακό  
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Jagdpanther

  • Επισκέπτης
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 11, 2009, 01:06:08 μμ »
Ω ναι καλη φωτο!! Αλλα το εργοστασιακο δεν εχει φθορες, και δεν εχει νοημα να κανεις δουλεια [ σαν τι δουλεια να κανεις σε ενα τσιλικο αρμα ]
Εγω  παντως εκανα ενα αρμα εργοστασιακο μιλαμε μονο με το Red Primer  [ ενταξει δεν υπηρχε με το πυροβολο εκεινο ] και πολυ κεφι το εκανα. Και οι ερπυστριες φυσικα λαμπουν.......

Τωρα η πλακα ειναι οτι τελευταιες μερες στο Βερολινο, κυκλοφορουσαν απιστευτα πραγματα   Οποτε εχεις και μαχιμο αρμα με [ αν ειχε και Primer ] και ελαφρως σκονισμενες ερπυστριες.
Ριξε μια ματια στο θεμα Ο φονιας των JS  και Πανθηρας με Ραιμμεταλ πυργο  
Παντως αν καποιος θελει να αναδειξει ολες τις λεπτομεριες  η καθε σταδιο θα περνει φωτο και μετα στο τελος ερπυστριες και οχι  σκονη για να μην χαθει η δουλεια    η... το κανει οπως πρεπει να ειναι, ειτε σκονη ειτε λασπη οποτε παμε στο θεμα τι αρμα ποια μεραρχια, ποιο μερος τι εποχη του χρονου ποια χρονια, και κτιζεις ενα προφιλ για το αρμα.
Κακα τα ψεμματα. το κατω μερος δεν φαινεται και αν ειναι αναμεσα σε αλλα αρματα στην βιτρινα....  Οποτε το να επενδυσεις χρονο και χρημα κατ εμε δεν αξιζει. Και αν θελεις να κανεις γενικως πολλα μοντελλα .. Γιαυτο ειπα για φωτο και 1000+  εργατοωρες.
Αν ομως θελεις να επιτυχεις κατι αλλο μεσα απο το μοντελο σου..... Μεταλλικες και στο τελος  

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 11, 2009, 02:30:46 μμ »
Ω' ναί, έχεις δίκιο με τα θέματα των "1000 ωρών" (και 1000 νυκτών    ), στο κάτω - κάτω της γραφής το κάνουμε για διασκέδαση και όχι αυτοσκοπό  

Τώρα, ένα ταλαιπωρημένο στο Βερολίνο το 1945 είναι ενδιαφέρον  

Τα 2 θέματα τα έχω δεί στο MC  

Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος THEODORIKAS DIMITRIS

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 375
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 03:15:32 μμ »
Παράθεση από: George R
Μιλώντας για ερπύστριες... καταθέστε τις απόψεις σας.

(Άτιμη Dragon, με έκανε και έχω εφιάλτες με τις ερπύστριες...   )
Γιωργο για σκεψου μια εναλλακτικη λύση απο εναν φιγουρα. .................Ερπυστριες. κομματι κομματι.φρικη. ασχρηστες. τις πεταμε και το βουταμε ............................στη λασπη, στο χιονι, οπου θελουμε αρκει να μη φαινονται
[/color]Μέλος  Ε.Μ.Ι και Hel.mo[font=]

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 18, 2009, 03:47:51 μμ »
Παράθεση από: THEODORIKAS DIMITRIS
Γιωργο για σκεψου μια εναλλακτικη λύση απο εναν φιγουρα. .................Ερπυστριες. κομματι κομματι.φρικη. ασχρηστες. τις πεταμε και το βουταμε ............................στη λασπη, στο χιονι, οπου θελουμε αρκει να μη φαινονται

Εάν το βάλω σε αντίστοιχο διόραμα, ΟΚ, αλλά έχω την τάση να τα κάνω περισσότερο ως εκθέματα, οπότε λίγο weathering και τέλος, δεν είμαι fan του "έχει κενά και ατέλειες, ε' καί?  λασπώστε σαν σοβατζήδες σε υπερδιέγερση και τελειώσαμε"  

Όχι φίλε μου, θα το παλέψω το άτιμο...  
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 01:56:58 μμ »
Ένα πολύ ωραίο link για κατασκευή θάλασσας...

κλικ
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 07, 2009, 09:08:29 μμ »
Φίλος συν-μοντελιστής ενδιαφέρεται για βάψιμο αλόγων...
Για ρίξτε τα φώτα σας βρέ παιδιά, υπάρχει κανένα DVD, site ή άλλο υλικό να τον βοηθήσουμε???
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος THEODORIKAS DIMITRIS

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 375
Τεχνικές - κόλπα κλπ
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 07, 2009, 09:46:06 μμ »
εδω ειμαι.  καταρχας ξεκιναμε μετο τι χρωμα θα τα κανει. Θα πεις εχει σημασια? ΕΧΕΙ . το βασικο παντα ειναι η μιση δουλεια. Λεμε τωρα πχ ..αν τα κανει μαυρα. στα μαυρα αλογα δεν ειναι ολες οι τριχες μαυρες. εχει πολλες τριχες σε βαθυ μπλε.....prusian blue . Αυτο ειναι πολυ βολικο . αν ειδικα βαψεις με λαδια ζωγραφικης. ΤΟ κινητο μου το εχεις. Πες τον ανθρωπο να με παρει . Ειναι δυσκολο να διανβαζει και να γραφει. Εγω πιο ευκολα τα περνω οταν με τα λενε. Δεν εχω καποιο βιντεο βαφης αλογου. Θα κοιταξω ομως
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2009, 09:46:25 μμ από THEODORIKAS DIMITRIS »
[/color]Μέλος  Ε.Μ.Ι και Hel.mo[font=]