Αποστολέας Θέμα: U-2322  (Αναγνώστηκε 2465 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
U-2322
« στις: Μάιος 08, 2009, 02:29:50 μμ »
Ένα ...γρηγοράκι (15 ώρες κατασκευής)   
Πρόκειται για ένα απλό μοντελάκι της ICM στην 1/144.
Πολύ λίγα κομμάτα σε μαλακό λευκό πλαστικό με απροβλημάτιστη εφαρμογή, κανένα σημείο που να χρειάστηκε στόκο ενώ η μόνη παρέμβαση στο μοντέλο είναι το τρύπημα των οπών στον πυργίσκο (στο πάνω μέρος αλλά και στα πλάγια), η αντικατάσταση των σκαλοπατιών από συρματάκι στο μέτωπο του πυργίσκου και η προσθήκη λεπτού (έτοιμου) συρματοσχοίνου από τον πυργίσκο πρός την πλώρη.  Όλα τα χρώματα έιναι Humbrol, 67 για το κάτω μέρος και 64 στο πάνω, 56 οι κεραίες, το σνόρκελ και τα περισκόπια, 33 το loop της κεραίας του ασυρμάτου και η κορυφή του σνόρκελ, 53 η έλικα ενώ η λευκή γραμμή στον πυργίσκο έγινε με 22.  Οι εισαγωγές - εξαγωγές θαλασσίου νερού βάφτηκαν με μαύρο μαρκαδόρο.  Έγινε wash με αραιωμένο 33, στεγνό με 67 και 53, ενώ οι σκουριές με σκόνες αγιογραφίας (συνδιασμός μαύρο - λευκό - κόκκινο και πορτοκαλί).
Τέλος, μετά τις χαλκομανίες, ψέκασα βερνίκι Matt ακρυλικό της Model Master.
     

Το U-2322 ήταν τύπου ΧΧΙΙΙ, από τα τελευταία του Β'ΠΠ και ο πρόγονος (μαζί με τον τύπο ΧΧΙ) των σημερινών υποβρυχίων.  Η ύπαρξη ισχυρών ηλεκτροκινητήρων τους έδινε παραπάνω ταχύτητα εν καταδύση (12,5 κόμβοι) παρά στην επιφάνεια (9,7 κόμβοι), ενώ η ύπαρξη σνόρκελ έδινε την δυνατότητα επαναφόρτησης των μπαταριών με την λειτουργία των κινητήρων ντίζελ δίχως να χρειάζεται το υποβρύχιο να αναδυθεί. Εκτόπιζε 275 τόνους, είχε μήκος 34,68 μέτρα, πλάτος 3,02 μέτρα, ύψος 7,70 μέτρα και βύθισμα 3,66 μέτρα. Ο οπλισμός αποτελούταν από 2 τορπιλοσωλήνες στην πλώρη με 2 τορπίλες.  Το πλήρωμα αποτελούταν από 14 - 18 άνδρες ενώ το μέγιστο βάθος κατάδυσης ήταν, (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) 180 μέτρα.
Ο τύπος ΧΧΙΙΙ προοριζόταν κυρίως ώς σκάφος επιχειρών κοντά στις ακτές και στην Βόρειο Θάλασσα, ενώ τα τύπου ΧΧΙ ήταν ανοιχτής θαλάσσης.
Οι τελευταίες βυθίσεις εμπορικών πλοίων του Β'ΠΠ έγιναν από υποβρύχιο τύπου ΧΧΙΙΙ στις 7/5/1945.
Το U-2322 παραγγέλθηκε στις 20/9/1943, ενώ η κατασκευή του ξεκίνησε στο Αμβούργο με αριθμό κατασκευής 476 στις 22/3/1944.  Καθελκύστικε στις 30/4/1944 και ετέθη εν υπηρεσία στις 1/7/1944 υπό τον υποπλοίαρχο Fridtjof Heckel, ο οποίος ήταν και ο μοναδικός κυβερνήτης του. 
Αφού ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές του με τον 4ο και κατόπιν τον 32ο στολίσκο υποβρυχίων, μεταφέρθηκε στην Νορβηγία και τον 11ο στολίσκο.  Σε 2 περιπολίες την Άνοιξη του 1945, το U-2322 βύθισε 1 βρεττανικό εμπορικό 1317 τόνων.
Το U-2322 παραδώθηκε στο Stavanger της Νορβηγίας στις 8/5/1945 και μεταφέρθηκε στο Loch Ryan στις 31/5/1945. Βυθίστηκε στις 27/11/1945 από τα πυρά 2 (ενός βρεταννικού και ενός πολωνικού) αντιτορπιλικών (HMS Onslow και ORP Blyskawica) σε ασκήσεις εκτέλεσης βολών.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 12:47:32 πμ από Tango-Echo »
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος Tiramolas

  • Μέλη της Ε.Μ.Ι.
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1604
    • http://www.emioannina.gr
U-2322
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 08, 2009, 05:22:01 μμ »
Το έχω θαυμάσει από κοντά και πήρε μέρος και στην  πρόσφατη Ναυτομοντελιστική Συνάντηση της Λευκάδας. Χάρμα φθορών και παλαίωσης δείγμα της λεπτοδουλειάς και της επιμέλειας του Γιώργου σε ένα από τα αγαπημένα του Θέματα (μετά το Bismarck βέβαια). Άψογος κύριε Πρόεδρε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 12:42:21 πμ από Tango-Echo »
Κ.Χ.Μπούρης

"Aquila non capit muscas"

Αποσυνδεδεμένος THEODORIKAS DIMITRIS

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 375
U-2322
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 12:03:38 πμ »
το ειδα το διαβασα, αλλα οι φωτο μαλλον το αδικουν . Η τα ματια μου ειναι λιωμα στη κουραση. Αν δεν εβλεπα τη τελευταια φωτο δεν θα καταλαβαινα τις ομορφες φθορες

Συμπαθατε με αλλα απο υποβρυχια ειμαι μαπας. Δεν εχω κανει ΟΥΤΕ ενα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 12:41:42 πμ από Tango-Echo »
[/color]Μέλος  Ε.Μ.Ι και Hel.mo[font=]

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
U-2322
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 06:44:17 μμ »
Θα ανεβάσω σύντομα νέες και καλύτερες φωτό, καθώς του έβαλα βάση και μιά ψευτο-θάλασσα που θα την αναλύσω και στις τεχνικές 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 12:42:44 πμ από Tango-Echo »
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"

Αποσυνδεδεμένος Tango-Echo

  • Kapitän zur See
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 9417
  • Kapitän zur See
    • http://www.emioannina.gr/
U-2322
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 03, 2010, 12:29:43 πμ »
Το μοντέλο με βάση και απόδοση θάλασσας.

Η θάλασσα είναι μείγμα ατλακόλ και γύψου, βαμμένη με διάφορα μπλε και πράσινα enamel της Humbrol, λευκό gloss και τελικό πέρασμα με gloss βερνίκι.

   



« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 12:50:00 πμ από Tango-Echo »
Γιώργος Ρούμπος / George Roumbos / Йоргос Румбос / Georg Roumbos / Георге Роумбос

"Ich lasse mir doch mein Schiff nicht unter dem Arsch wegschiessen.  Feuererlaubnis !"