Αποστολέας Θέμα: Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35  (Αναγνώστηκε 1860 φορές)

Αποσυνδεδεμένος vagelis1967

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 124
  • AEK AEK AEK
Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35
« στις: Ιούνιος 26, 2015, 11:42:14 πμ »
IΣΤΟΡΙΑ
defensegr.wordpress.com/2014/05/10/%CF%8...BF%CE%BC%CF%80-m113/
en.wikipedia.org/wiki/Variants_of_the_M1...ed_personnel_carrieren.wikipedia.org/wiki/M113_armored_personnel_carrier
www.fas.org/man/dod-101/sys/land/m113.htm
www.inetres.com/gp/military/cv/inf/M113.html

Το Μ-113 τέθηκε σε παραγωγή το 1960 και είναι κατασκευασμένο από συγκολλημένες πλάκες αλουμινίου. Τα πρώτα οχήματα που βγήκαν από την γραμμή παραφωγής έφεραν έναν οκτακύλινδρο βενζινοκινητήρα 75M Chrysler απόδοσης 209 ίππων, συνδυαζόμενο με αυτόματο κιβώτιο Allison TX-200. Τρία χρόνια αργότερα εμφανίστηκε η πρώτη βελτιωμένη έκδοση Μ-113Α1, με υδρόψυκτο εξακίλυνδρο πετρeλαιοκινητήρα τύπου 6V53 της Detroit Diesel απόδοσης 212 ίππων. Πέρα από τις μειωμένες απαιτήσεις συτήρησης, ο νέος κινητήρας αύξησε την αυτονομία του χήματος από 321 σε 483 χιλιόμετρα. Παράλλη,α η έκδοση Μ113Α2 διαθέτει βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης TX-100-1 καθώς και νέα συστήματα ψύξης του κινητήρα και θέρμανσης του χώρου του προσωπικού.
Ο Στρατός των ΗΠΑ ξεκίνησε από το 1987 ένα ακόμα πρόγραμμα αναβάθμισης που ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 90. Στο πλαίσιο αυτού, τα οχήματα της έκδοσης Α2 αναβαθμίστηκαν στην έκδοση Α3 με βασκές αλλαγές την αντικατάσταση του κινητήρα με νέο 6V53T (Turbo) ισχύος 275 ίππων, την αντικατάσταση του κιβωτίου ταχυτήτων με νέο αναβαθμισμένων δυνατοτήτων X-200-4, καθώς και την φαίρεση των εσωτερικών δεξαμενών καυσίμου και την αντικατάστασή τους με νέες εξωτερικά προσαρμοσμένες. Το νέο συγκρότημα ισχύος (κιβώτιο + κινητήρας) παρέχει στο όχημα καλύτερες επιδόσεις που του επιτρέπουν να ακολουθεί "αξιοπρεπώς" στο πεδίο της μάχης άρματα και τεθωρακισμένα ΤΟΜΑ που διαθέτουν υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους.
Τέλος η αφαίρεση των εσωτερικών δεξαμενών καυσίμου αύξησε σημαντικά τον εσωτερικό χώρο αποθήκευσης και αναβάθμισε σε μέγιστο βαθμό την παθητική ασφάλεια του επιβαίνοντος προσωπικού. Η μη υλοποίηση αντίστοιχου προγράμματος αναβάθμισης από τον Ελληνικό Στρατό σημαίνει ότι οι στρατιώτες της ομάδας εφόδου και γενικότερα το προσωπικό που επιβαίνει στα ερπυστριοφόρα κάθεται στη κυριολεξία με τη πλάτη "κολλημένη" σε δύο δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας 180 λίτρων πετρελαίου που βρίσκονται ανά μία σε κάθε εσωτερική πλευρά του οχήματος.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ   Μ-113A1
Πλήρωμα   2 + 11
Βάρος (πλήρες)   11.261 κιλά
Ταχύτητα σε δρόμο   67,6 χ.α.ω.
Αυτονομία   595 χιλιόμετρα
Πλευρική κλίση   60%
Kάθετο εμπόδιο   0,61 μέτρα
Διάβαση τάφρου 1,68 μέτρα
Κινητήρας   GMC Detroit Diesel 16V-53, ντήζελ, ισχύς 215 ίπποι

ΚΙΤ



ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ


                                EDUARD                                                 RBMODEL (browning 0,50" Μ2)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

ΕΝ μέσω ψόφου(κατάντησε η Ελλάδα σαν την Αλάσκα)αποφάσισα να αναπαραστήσω τους τρεις τύπους Μ113 του Ελληνικού Στρατού.
Οι κυριοτερες διαφορές είναι:
 - M113 BΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ
 - Μ113Α1-Α2 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΡΑΣ-ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ-ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΨΥΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-
 - ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΦΩΤΩΝ ΕΜΠΡΟΣ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΥΠΟΥ "Π"

Ακολουθούν photos

M113A1


Μ113Α2


Aυτό το Project Θα παει με αργό ρυθμό λόγω της δυσκολίας των τριών (3)κιτ ταυτόχρονα.
Οποιος εχει αλλα στοιχεία να τα παραθέσει.

Μικρό update Μ113Α1
 - καλωδίωση με λεπτα σωληνάκια 0,80¨ και 0,60¨mm και παροχη φίλτρου στον κινητήρα( 6V-53 Detroit)
 - τοποθέτηση μερικών pe στο floorboard(πάτωμα)



επόμεννο update
έγιναν τα παρακάτω:
  - αντικαταστάθηκαν οι χειρολαβές από χαλκόσυρμα
  - εγινε καλωδίωση στο καλοριφέρ
  - εγινε καλωδίωση στις μπλαφονιέρες στην οροφή(από λεπτό σύρμα)
  - εγινε καλωδίωση στην εσωτερική δεξαμένη του άρματος
  - περάστηκε αλυσίδα και σωληνάκι βινυλίου στην θυρίδα του πληρώματος
  - εγινε με σωλήνα χαλκού η αντλία νερού
ακολουθούν photos






















































« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2015, 09:38:05 πμ από Tiramolas »
Vagelis K.Tsiakas

Αποσυνδεδεμένος vagelis1967

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 124
  • AEK AEK AEK
Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35!!! 2ο ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 26, 2015, 11:55:46 πμ »
Συνέχεια από το 1ο μέρος


ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜANUAL TM-9-2350-261-20-4 ΤΜ-9-2300-257-10 ΤΩΝ ΗΠΑ
Συνεχίζεταιη κατασκευή...
  - τοποθετήθηκε ο πυροσβεστήρας με την καλωδιωσή του
 - μπήκε ο ασύρματος VRC-12 με την καλωδιώση του
 - μπήκαν κάποιες βάσεις στο όχημα εντός
 - μπήκαν μαξιλάρια στο πήγμα στο πίσω μέρος του οχήματος με εποξικό στόκο δυο συστατικών



Συνέχεια με το Μ113:
 - έγινε η καλωδίωση στην εσωτερική αντλία καυσίμου
 - μπήκε ο πυροσβεστήρα με την καλωδιωσή του
 - μπήκε ο ασύρματος με την βάση του
 - τοποθετήθηκε ο πίνακας οργάνων με την καλωδιωσή του
 - μπήκε η αντλία νερού στο πίσω μέρος
 - μπήκαν κάποια pe
 - μπήκαν καθίσματα και καλοριφέρ και εγινε η καλωδίωση στις μπλαφονιέρες

τα περισσότερα τοποθετήθηκαν πρόχειρα λόγω της φωτογράφησης
ακολουθούν photos




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2015, 12:05:47 μμ από vagelis1967 »
Vagelis K.Tsiakas

Αποσυνδεδεμένος vagelis1967

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 124
  • AEK AEK AEK
Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35!!! 3ο ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 26, 2015, 12:07:55 μμ »
Συνέχεια από το 2ο Μέρος

Συνεχίζουμε με τα Μ113 και τελείωσε και το Μ113Α2.Παρακάτω στις φωτο φαίνονται από αριστερά Μ113-Μ113Α1 ΚΑΙ Μ113Α2.Κάποιες μικρές προσθήκες θα γίνουν αργότερα.
Ακολουθούν photos



Για την βαφή των Μ113 υπάρχουν δυο εκδοχές
 -  ΤΒ 43-0209 ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ


ΟΠΟΥ 1 ΜΑΥΡΟ 2 ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ 3 ΚΑΦΕ

Ελληνικός κανονισμός βαφής ΕΕ 10-41

* IMG_0349.JPG (0 KB - έγινε λήψη 68 φορές.)

έγιναν κάποιες προσθήκες
 - καλωδίωση μπροστινών φώτων
 - τοποθέτηση πίσω φώτων
 - μπήκαν αρχηγοί-οδηγοί στα δύο ΤΟΜΠ(από διάφορα κιτ και spare box)
 - κάποια pe
ακολουθούν photos

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2015, 12:14:43 μμ από vagelis1967 »
Vagelis K.Tsiakas

Αποσυνδεδεμένος panoscr125

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1128
Απ: Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35!!! 3ο ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 26, 2015, 12:56:25 μμ »
Μπραβο Βαγγελη.Πολυ ωραια δουλεια και χορταστικη.Καλη συνεχεια.
Παναγιώτης Καββαδάς

Αποσυνδεδεμένος GEORGE KOUTSOUKOS

  • Μέλη της Ε.Μ.Ι.
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 946
  • "mouliapas"
Απ: Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35!!! 2ο ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 26, 2015, 02:04:39 μμ »
Eντυπωσιακή η εργασία σου Βαγγέλη...το εσωτερικό το έχεις αποδόσει  ρεαλιστικότατα!!!!! Μια ερώτηση.... τον ενισχυτή κάτω απο το VRC-12 τον έβαλες ή το άφησες έτσι?
Πονούντων και κινδυνευόντων τα καλά και μεγάλα έργα.

  " Μέγας Αλέξανδρος"
    
Ανδρείος ο περί τον καλόν θάνατον αδεής.

   ¨Αριστοτέλης¨

Αποσυνδεδεμένος vagelis1967

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 124
  • AEK AEK AEK
Απ: Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35!!! 3ο ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 26, 2015, 04:39:30 μμ »
Μπραβο Βαγγελη.Πολυ ωραια δουλεια και χορταστικη.Καλη συνεχεια.
Thanks pano
Vagelis K.Tsiakas

Αποσυνδεδεμένος vagelis1967

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 124
  • AEK AEK AEK
Απ: Μ113-Μ113Α1-Μ113Α2 ΕΣ(ΤΑMIYA-ACADEMY)1/35!!! 2ο ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 26, 2015, 06:16:42 μμ »
Eντυπωσιακή η εργασία σου Βαγγέλη...το εσωτερικό το έχεις αποδόσει  ρεαλιστικότατα!!!!! Μια ερώτηση.... τον ενισχυτή κάτω απο το VRC-12 τον έβαλες ή το άφησες έτσι?
Σε ευχαριστώ Γιώργο.Το άφησα ετσι(για την φωτογράφηση).
Vagelis K.Tsiakas